Sunday, April 4, 2010

第一次做生日卡片 Make b'day card for the 1st time

刚过的2010年3月31日,
For the past 31/3/2010
我们的其中一个trainee-jess生日啦
Is one of our trainee-jess b'day
而我的小学同学ST,竟然提议我们其余四人静悄悄的亲手做张生日卡给她
My primary school friend ST, suggest the other 4 of us to secretly make a b'day card for her by ourselves
听到这个建议,说真的还真的吓了一跳
After I heard this suggestion, It really shocked me
因为对没有什么艺术细胞的我来说
As I not really have sense in Art
真的是一个绝大的挑战
It is really a big challenge for me
所以我就开始找地方买彩色,
Then i started to find for colour papers
总共去了三个地方才找到,又去了两次才买够。
After went for 3 places for twice, then i only bought all the papers that i need
还前后用了7个小时才弄好。
After doing for 7 hours, I only finished doing the card
这边就先放四个封面,看你猜到哪个是我的手笔吗?
Here are 4 b'day card cover, could you guest which is made by me?

在当天,看了其他几位的作品,感觉我的卡很小孩子似的,
After compared with others, I think my card just like art that made by kid
别人的看起来做法简单,可是却很美,很有艺术感。
Others card look nice and artistic but just with simple decoration
最不知好气还是好笑的是,寿星妹竟然猜我的卡是那位男生弄的。。。
And I dunno I should happy or angry as the b'day girl guess my card is made by the guy...
是有少少炸到啦,哈哈。
Really like being boom...haha
当。当。当。当~~~
我的卡是:
My card is:






CL做的卡,jess最喜欢的卡
CL's card, the card that most like by jess


那个男生KS的卡,别有心思的哦
that guy's card...


还有,举办者SZ的卡
and SZ card





























你感觉我做得怎样呢?
我想很难才可以再叫得动我亲手做生日卡啦。哈哈。
P/S:又一口气写了3个blog,记得有时间就看看吧。

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails