Saturday, June 13, 2009

我看过最美的星星the nicest starry sky i ever saw

我看过最美的星星是在我六年级时
那年,我的母校举办毕业旅行团去金马仑
我记得那儿到处都是花草树木
但我到现在最忘不了的是那儿的星空
我记得那天晚上,所有同学都跑出来在公寓的庭院乘凉
我抬头望向天空,竟然意外的看见满天的星星
好美,好美哦。看得让我惊叹不已。。。
可能是高山上的缘故,所以看到特别多又亮又美的星星
虽然相隔了那么多年,可是我还是很怀念那天的星空
好想再去金马仑一趟,再看那满布繁星的天空
期望那片星空还在。。。

the nicest starry sky i ever saw was during i standard six
that year, my primary school had held a trip to cameron highland
as in my memory, i remember cameron had a lot trees
but deep in my memories, the moment i can't forget was
the moment i saw the sky full with stars at night...
the are really many many many stars in the sky
and shine beautifully in the sky...
wow...
maybe cameron is high on the hill, so we can saw the stars clearly
hope there is one day in the future
that i can go to cameron again
and see the starry sky again...
hope the stars are still there waiting for me...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails